ZWROTY
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn i bez ponoszenia kosztów innych niż przewidziane przez przepisy prawa, w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.
Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania, które obniżają jego wartość – każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w opakowaniu w stanie niezmienionym chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, t.j. Konsument powinien postępować z towarem mając na uwadze konieczność jego ewentualnego późniejszego zwrotu.
W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.
Konsument ponosi wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
Skontaktuj się z nami telefonicznie: 71 333 13 37 lub
pod adresem email: info@maszyny-czyszczace.com.pl, a następnie postępuj zgodnie z opisaną poniżej procedurą:
1. Prześlij do nas oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży – pisemnie na nasz adres lub w formie elektronicznej na adres biuro@maszyny-czyszczace.com.pl. Możesz skorzystać z formularza, dostępnego pod tym linkiem https://cutt.ly/zepr8Pb8
2. Przygotuj towar do zwrotu, najlepiej w oryginalnym opakowaniu.
3. Odeślij go do nas na swój koszt – nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem. Możemy wygenerować dla Ciebie list przewozowy, z dogodną dla Ciebie formą nadania, a koszt przesyłki zwrotnej odejmiemy od kwoty zwrotu. Koszty przesyłek możesz sprawdzić pod tym linkiem.
4. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania wykraczających poza koniecznego do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy jest kompletny).
5.Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot należności – cena towaru oraz poniesiony koszt dostawy zamówionego towaru – do wysokości odpowiadającej najtańszemu sposobowi dostawy dostępnemu w Sklepie Internetowym.
6. Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania wykraczające poza konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu.
Jeśli konsument odstępuje od umowy, ponosi on odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem jego korzystania w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
W pierwszej kolejności strony umowy powinny spróbować porozumieć się co do procentowego określenia zużycia towaru. Jeżeli to się nie uda, kwestię tę będzie musiał rozstrzygnąć sąd.
REKLAMACJE
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu 510 10 54 41 lub 71 333 13 37.
Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera – w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
1.Przygotuj do odesłania do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
2. Przygotujemy dla Ciebie list przewozowy, z wygodną dla Ciebie formą nadania reklamowanego Towaru na nasz koszt.
3. Po otrzymaniu reklamowanego Towaru, w ciągu 14 dni poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
4.Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
5. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na twój koszt reklamowany produkt.
GWARANCJA PRODUCENTA
Sprzedawane przez nas urządzenia objęte są gwarancjami producentów.
Gwarancja dla produktów LAVORWASH https://cutt.ly/Repr9dU0
Gwarancja dla produktów NILFISK https://cutt.ly/oept5B0z